Trucchi per impedisce chì u vetru si nebulizzi

parabrezza

Quante volte vi hè accadutu chì e finestre s'appanninu è ùn sapiate micca cumu fà li visibili? Per mè, parechji. Finu à oghje, vi insegneraghju alcuni trucchi per chì ùn ti accada più ...

L'umidità è e temperature cuntrastanti à l'internu è fora, o quandu ci sò parechje persone in vittura, facenu chì i vetri di a vittura si nebulichinu à l'internu.

Oghje in Omi eleganti Vi insegneremu cumu impedisce chì questu vi accada.

  • Per caccià questa umidità nantu à u parabrezza, mette a surtita d'aria in sbrinatore. Chiudite u restu di e ventilazione è mette a temperatura à u fretu o, megliu ancu, à l'aria condizionata.
  • Aprite e finestre mentre cunduce, cusì ci serà u rinnovu di l'aria. Una volta chì questi sò stati sbulicati, guidate cù e finestre leggermente aperte per permettere à l'aria di circulà.
  • Evite di pulisce l'internu di u vetru cù un pannu o camosciu, perchè trasformerà l'umidità in gocce chì dopu gocceranu è sporcheranu u vetru.

Metodi fatti in casa per impedisce chì u vetru si nebulichessi: (questi trucchi ponu esse fatti nantu à qualsiasi vetru è ancu nantu à u specchiu di u to bagnu, per impedisce ch'elli si nebulichinu dopu una duscia calda)

  • Dopu avè pulitu è ​​sgrassatu l'internu di u vetru, asciugate u shampoo per capelli nantu à tutta a superficie cun un pannu pulitu è ​​asciuttu.
  • Passa una patata tagliata à meza per l'internu è l'esternu di u vetru.
  • Preparate un sbrinatore naturale basatu annantu à duie parte d'acqua è una parte di acetu biancu. Strofate un ghjurnale inumiditu cù sta preparazione. Seccu cù un pannu.
  • Imbulighjate l'acqua cù un pocu di glicerina (o in mancanza, sapone di lavanderia). Imbuttate un pannu di cuttone in u liquidu senza gocce. Asciugate e duie superfici cù u pannu umitu è ​​lasciate asciugà.

Avete qualchì truccu per impedisce chì i vetri di a vittura si nebulichinu?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

7 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   U so dijo

    Ma u bichjeru hà da senta l'odore di patate o di tuttu bruttu da u shampoo ...

  2.   Luis dijo

    Ancu in e butteghe o induve vendenu l'accessori di l'automobile vendenu un tipu di spray chì hè fattu à u vetru è impedisce ch'ellu si nebulizzi 😉

  3.   Miguel dijo

    Salute, cumu stai? Pensu à taglialli i capelli ma ùn sò ancu chì tagliu duverebbe fà. Ogni volta chì vò ind'è u parrucchiere mi facenu qualcosa chì ùn mi piace .. è vogliu sapè chì tagliu duverebbe fà perchè ùn aghju micca idea di cosa fà .. grazie ... Aspettu a vostra risposta

    1.    Mosher dijo

      Bonghjornu MIGUEL. DÀ VEDU SI UN RULE DI FAG E DEVERE MORERE SI NON SITE MORTI. Duvete avè fruttificatu quellu culo cun u caldu mentale quandu site statu pocu. O VU SPITU UN BAT.

  4.   Jorge Quiros dijo

    Salutu, i vostri cunsiglii sò assai boni, ma ùn funziona micca sempre, u modu u più veloce per sbulicà i cristalli hè aduprendu una generosa quantità di shampoo, hè veru chì dopu a pioggia i vostri cristalli sò un pocu opachi ma questu hè una soluzione rapida. ci sò ancu additivi di pulizia assai cuncentrati (vista chjara)

  5.   Hernan dijo

    tagliate una patata pastusa in dui è frottila nantu à u parabrisu lasciate asciugà, poi vedi cumu si scorri l'acqua è a vostra visione migliora

  6.   Miguel Angel Guzman dijo

    Vi ringraziu per "Ricette di a mammone" Pruveraghju, è vi faraghju sapè quale dà u megliu risultatu, per ciò chì possu vede.