Cù l'arrivu di l'estate, e bevande rinfrescanti ci appassionanu sempre di più. Tra d'elli hè u Cuba Libre, una bevanda cun sapore è assai tradizione.
Chì hè a storia di Cuba Libre? Ci hè qualchì ricetta?, cunsiglii di preparazione? Rispondemu à queste dumande quì sottu.
L'urigine di Cuba Libre
L'urigine iniziale di Cuba Libre ricolla à l'annu 1898, quandu e truppe nordamericane anu liberatu l'isula cubana da u duminiu spagnolu è hè diventata una culunia nordamericana.
A legenda dice chì I suldati americani anu introduttu a famosa cola in l'isula, l'anu cumbinata cù Rum è u risultatu hè stata una deliziosa bevanda.
Cum'è faciule da suppone, stu cocktail hè statu chjamatu dopu Cuba Libre per via di a liberazione di l'isula da u duminiu di e truppe spagnole.
U megliu rum Tradizionalmente hè statu cunsideratu chì vene da e regioni caraibiche, essendu Venezuela, a Repubblica Dominicana è Cuba, i paesi cù i rum i più premiati è cunnisciuti. A megliu scelta per Cuba Libre hè un rum giovanu, lascendu i vechji à beie solu.
Una ricetta simplici assai
La A ricetta di basa per una bona Cuba Libre hè quella chì cuntene rum biancu, una zeppa di limone, ghiacciu è cola.
Questa ricetta hè cumminata in un bichjeru altu, cun ghjacciu, un bichjeru di rum biancu, è ripienu cù a cola. Per finisce u Cuba Libre introdurremu a fetta di limonu è una paglia in u vetru.
Un bellu toccu hè sprime qualchì goccia di limone, prima di mette a fetta. Pudete ancu cambià u rum biancu per un antru oru.
Duvemu piglià Cuba Libre cume si face in i Caraibi, vale à dì cù u basa di vetru altu pienu di ghjacciu.
Pudete ancu aghjunghje à Cuba Libre alcuni gocce di Angostura Amara, Liquore à base di erbe chì darà un aroma di i Caraibi.
Fonti di l'immagine: Tutta Cuba /
Sianu the first to comment