L'omi anu riesciutu à u tempu di scappà da acconciature slick corte è cunservative; Anu scupertu in i so capelli un modu in più per sentesi liberi è seducenti.
I tagli di capelli lunghi anu guadagnatu forza cù u tempu è anu ancu cambiatu a pratica di i parrucchieri maschili. Parechji prufessiunali anu avutu à aghjurnà u so stile è e so soluzioni in u tagliu per mantene i clienti.
L'imaghjini di l'omi cù i capelli lunghi stand sempre in a folla. Gallanti, arditi, intellettuali, arditi, ghjovani è assai altri pudete portà una acconciatura seducente; a verità hè chì in un modu o un altru catturanu l'interessu di tutti quelli chì li circondanu.
Hè necessariu chì quelli chì osanu aderisce à sta nova moda, a piglinu in seriu. Forse ùn anu più bisognu di visità u parrucchiere per mantene u tagliu, ma anu bisognu di piglià altre cura per mustrà capelli lucenti è sani. È quessi sò trattamenti dispunibuli da fà in casa o cù prufessiunali. Qualunque sia u metudu sceltu, l'importante hè a manutenzione.
In 2018 a tendenza in i capelli di l'omi sò tagli di capelli lunghi è mediani. Ci hè un mumentu di crescita quandu u stilu hè difficiule, ma hè una questione di ingenuità è di tempu. Pocu à pocu serà pussibule uttene u megliu di sti tagli muderni.
Index
Tipi di tagli di capelli lunghi
Tagliu salvaticu
Hè u sceltu da omi chì volenu cumparisce un stile spenseratu. Apparentemente, ùn offrenu micca u tempu di acconciatura, ma in realtà passanu più tempu di l'imaginatu per sembra cusì. Se i capelli sò dritti o fini, hè cunsigliatu di fà un sfracellamentu à l'estremità.
Per l'omi cù onde, stu tipu di acconciatura hè assai praticu è faciule da portà. I rulli danu precisamente u vulume desideratu è l'aspettu salvaticu.
Se l'omu hà caratteristiche facciali delicate, accumpagna stu stile cù una barba di ghjornu Li dà masculinità.
Terenu di surf
I capelli leggeri è ondulati sò una bona opzione. Alcuni portanu u culore naturale lavatu da u sole, altri ponu vultà versu u stilistu per mette in risaltu alcuni punti culminanti. Hè un stile assai naturale cù lunghezze irregulare à i lati; Sicondu l'occasione, pò esse purtatu scioltu o ligatu.
Hè impurtante ùn marcate micca e strisce, ma di lascià calà à i lati sfarenti secondu a crescita. Ancu per qualchì festa formale di notte pudete aduprà u gelu fissativu.
Mun Acconciatura
Hè u stilu chì caratterizeghja l'omi cù i capelli assai lunghi, fintantu ch'elli anu i capelli attenti per ùn cascà in u sintimu di disordine. Hè una acconciatura chì si distingue per a so simplicità è l'eleganza. Da una coda di cavallu l'ultimu passu si lascia senza pressà; u risultatu hè un bun o doppia coda.
Stu stile hè ampiamente adupratu da e donne oghje. Di solitu hè sceltu per a facilità è a cura di i capelli chì hà; Serve sia per andà à travaglià u ghjornu à ghjornu, sia per una festa di notte.
U dettagliu in l'omi hè ùn lasciate micca u fronte troppu strettu. Piuttostu, deve esse scioltu, senza cascà in faccia.
Criniera media
I grandi amatori di a moda definiscenu questu tagliu di capelli lunghi cum'è a vera tendenza 2018. Diversi sguardi ponu esse fatti è l'aspettu di e donne hè garantitu.
A lunghezza per questu tagliu hè uni pochi centimetri sopra a spalla. I stili chì ponu esse uttenuti sò variati secondu u modu chì sceglite di furmallu. Pò esse tagliatu drittu o in scala, ancu se un'altra alternativa hè di pettinà à u latu, à mezu o in daretu.
Tenders famosi cù tagli di capelli lunghi
Johnny Deep: cù a so presenza misteriosa è rilassata porta i capelli lunghi cum'è un segnu persunale. E so onde li danu u vulume ideale per fà lu parè disordinatu è pulitu in listessu tempu.
Chris Hemsworth: questu attore hà un tagliu scalinatu necessariu per quelli omi cù i capelli lisci. U stilu vi permette guadagnà u muvimentu è mette in risaltu l'espressioni facciali.
Brad pit: Hè statu unu di i precursori di i capelli lunghi trà i famosi. Cù una parte à u mezu accentueghja l'effettu alluminendu alcuni punti culminanti; Hè statu ancu vistu cù frangia laterale per alcuni avvenimenti.
Kit Harington: cù i so riccioli riesce un effettu frescu è casuale. Ma ella passa veramente u so tempu à pettinallu cun primura; in fatti, aduprate prudutti speciali per mantene a acconciatura.
Cunsiglii longhi per a cura di i capelli per l'omi
Per portà un elegante tagliu di capelli lunghi, alcuni consiglii ponu esse seguitati:
- Sceglite cù cura i prudutti per lavà, secondu u tippu di capelli.
- Ùn vi ne scurdate cumprà climatizatori per facilità u styling.
- I siccatori ùn sò micca per usu cutidianu perchè l'anu fattu male. Duvete dedicà u tempu à sti mumenti.
- Ancu s'ellu ùn anu micca bisognu di tante visite à u parrucchiere, periodicamente devenu toccu i cunsiglii. Cusì i capelli ponu cresce sani è forti.
- Quelli chì soffrenu di perdita di capelli devenu aduprà prudutti per rinfurzà.
- Ùn abusate micca di l'usu di u gel. Sè hè pussibule applicà lu solu per eventi speciali.
- Custruisce l'abitudine di spazzolà a criniera ogni notte. Questu evita nodi fastidiosi è dà a lucentezza desiderata.
Hipster Cut: Tagliu di capelli lunghi di l'omu di l'annu
In 2018, u sceltu di l'annu per l'omi chì volenu spiccà hè u "Hipsters"; hè bellu perchè s'adatta à qualsiasi tippu di capelli cun facilità. Duvianu esse lasciati cresce sottu à e spalle è tandu i pettinati saranu varii.
Per compie stu sguardu, omi anu bisognu di lascià a barba u più grossu pussibule. L'ultimu toccu hè di pettinà tramindui prima di sorte; u risultatu hè un sguardu arditu, virile è ribellu; Hè impurtante di ricurdà chì i capelli ùn devenu mai parè scrupolosi o sporchi.
Cù stu tagliu di capelli longu pudete sorte cù i capelli in ghjò ogni ghjornu. Hè dinò una bella opzione per mette inseme una mezza coda di cavallu cù stoppini laterali sciolti per e surtite dopu meziornu; è in un avvenimentu serale pudete ancu tirà tuttu in daretu cù qualchì pruduttu.
Omi cù facce triangulare sò assai favuriti quandu si face sti tagli. Strati sopra è nantu à e so guance piattanu macchie di u visu. Tuttavia, questu stile pò esse integratu cù chiunque, ognunu pò aduprà se si sente comodu è fiduciosu.
Sianu the first to comment