Sò finiti i tempi quandu l'omi avianu da purtà un faccia cumpletamente rasata per esse cunsideratu assai pulitu è rispettabile.
Cresce a barba hè à a moda. Ma ùn si tratta micca d'aspittà ch'ella cresce è avà. Richiede attenzione è cura (quant'è più o più cum'è a rasatura ogni matina). Inoltre, ci hè un varietà impurtante di stili è modi di purtalla, chì varienu ancu secondu e caratteristiche fisiche di ogni persona. Quantu tippu di barba ci hè?
Index
Qualessu di sti tippi di barba vi cunvince?
Barba Piena
Sì sì unu di quelli chì anu abbondanti capelli facciali, stu stile va cun voi. In principiu, basta à lascià cresce. Circa ddopu sei settimane, duvete cumincià à spiegallu cù l'aiutu di forbici, cusì chì hà forma è ordine. Arricurdatevi chì ùn si tratta solu d'avè una faccia piena. Hè ancu cunsigliatu applicà spumante di barba spessu. L'omi calvi o cù a testa rasata vanu assai bè. Pò esse adupratu cù o senza baffi.
Manopola
Un stile classicu trà i tippi di barba, cù parechje varianti. Essenzialmente, si tratta di lascià cresce i capelli nantu à u mentone è unisceli (o micca) cù i baffi. Hè valevule per quelli chì crescenu a barba in modu abbundante, è ancu per quelli chì ùn facenu micca. U u pomu pò esse chjosu, vale à dì, chì i peli chì sortenu da u mentone si uniscenu à l'estremità di i mustacci. Ci hè ancu u stilu "apertu".
Van dicke
Questu campione trà i tippi di A barba deve u so nome à u pittore olandese di u XVIIu seculu Anthony Van Dick. Hè una variante di u Goatee cun stile Moustache. L'area sottu à e labbre hè delineata forma T invertita, lascendu a zona di u mentone più populata. I baffi sò dati tagli arrotondati. Per optà per questu stile, hè cunsigliatu di passà prima a barba piena è dopu, quandu hè abbastanza longu, rasate e guance, e patelle, e mascelle è a zona di u collu.
Ribbon
Hè una variante di barba sì baffi. Si tratta di fà cresce una linea fina da e patelle è di delinealla nantu à u mingu. U restu di a faccia è di u collu deve stà perfettamente rasatu. Ideale per quelli chì ùn anu micca i capelli facciali troppu spessi.
Fonti d'imagine: Nupcias Magazine / Estarguapas
Sianu the first to comment