L'acne hè generalmente assuciatu solu cù l'adolescenza, ma parechji omi cresciuti cuntinueghjanu à luttà contr'à grani in daretu è altre parte di u corpu in i so vinti, trenta è ancu dopu à 40 anni. Si stima chì raprisentanu circa 25%.
Ci hè trè cause di acne: ghiandole sebacee iperattivi, folliculi pilosi tappati (cellule morte, sebum), è a presenza di batteri in u folliculu stessu. Hè logicu, dunque, ciò chì dicenu i spezialisti per curà l'acne devi amparà à gestisce megliu a pruduzzione naturale di sebum di a pelle.
Quandu avete l'acne, ci hè a tentazione di lavà a vostra faccia cù u sapone più duru di u mercatu, in modu chì ci aiuta à eliminà tuttu u sebum. Tuttavia, questu causerà solu a pelle per cumincià à pruduce più sebum per cumpensà a perdita. Invece, scumette nantu à un pruduttu cù una formula dolce chì ùn irrita micca a vostra pelle è adupralla duie volte à ghjornu per lavà a faccia.
Popping pimples funziona à volteMa permette à spessu di pus è di batteri di sparghjesi in u tessutu circundante, induve pò causà più acne. Senza parlà di e cicatrici chì ponu esse lasciate se u pimple hè di una dimensione considerable. Allora pruvate à tene e dite luntanu da u to visu è lasciate chì u prucessu pigliessi u so corsu.
Oliu d'arburu di tè
I trattamenti spot ponu esse assai efficace s'elli sò di qualità è aduprati currettamente. Assicuratevi chì cuntenenu perossu di benzoile, un ingrediente miraculu quandu si tratta di tene i brufoli sottu cuntrollu. Altri ingredienti da cunsiderà sò l'acidu salicilicu è l'oliu di l'arburu di tè, chì ponu esse acquistati individualmente (u pudete vede nant'à ste linee). È ricurdate: ùn assumete micca chì ùn puderete micca fà senza u pruduttu in questione. A chjave hè di aduprà sempre menu in u corsu di almenu duie settimane finu à chì a rimuoviate cumpletamente da a vostra rutina di cura.
Sianu the first to comment