Roy Halston Frowick Era un designer assai prestigiosu, famosu trà e celebrità è cun un stile chì hà fattu un impattu per via di e so novità in un tagliu detallatu è marcatu un'altra nova onda. A so vita si frotta cù e spalle Anni 70 è 80 induve crea un imperu di moda caratteristicu, sempre circundatu di lussu, celebrità è droghe.
I so eccessi l'anu purtatu à perde u cuntrollu è hà duvutu à rinunzià da a so grande passione, duv'ellu si hè più tardi malatu è hà avutu un risultatu fatale. Per commemorare a so vita, a mini serie di cinque episodi cunnisciutu solu cum'è "Halston".
Index
Biografia di Roy Halston Frowick
Hè natu in Des Moines u 23 d'aprile di u 1932, mortu in San Francisco u 26 di marzu di u 1990.. Cunnisciutu cum'è un designer di moda americanu è assai famosu in l'anni 70.
A so vita hà sviluppatu in una classe media in Iowa è hà amparatu u so mistieru à i grandi mumenti chì hà cusitu cù a so nanna. À 20 anni Aghju travagliatu in Chicago cum'è finestra, Solu un annu dopu, hà digià apertu a so prima tenda di cappelli. Aghju vindutu un pruduttu troppu eleganti è cù classe, chì attirò l'attenzione di l'attrici d'interessu cum'è Decorah Kerr, Kim Novak o Gloria Swanson.
Prima hà fattu u so primi disinni chì facenu cappelli chì piacevanu è anu pigliatu l'attenzione di parechje celebrità.Dissegnu u picculu cappelli di pillbox purtatu da Jacqueline Kennedy in a ceremonia inaugurale per a presidenza di u so maritu John F. Kennedy. Quandu i so cappelli passavanu di moda, andò avanti per scopre a moda di e donne.
Chì gustu di stu grande designer?
Halston era un gran maestru di cutting, hà designatu vestiti eleganti è si distingue per u so scopu sufisticatu, dendu un toccu originale è globale. Sicondu a so biografia disinni puliti è minimalisti, cù cachemire o tela ultrasuede, qualcosa chì ùn era micca vistu in l'anni 70. A so moda hè eleganti, ma hè ancu creatu versu un stile urbanu rilassatu per e donne.
Chì hà causatu un furore ? A so simplicità hè ciò chì spiccava u più, ma da quì hè vinutu cunfortu, sofisticazione è glamour. Era fastidiu da ogni ornamentu, arcu o zipper ch'elli ùn anu fattu bè a so funzione o ùn significheghja nunda. Eliminò questi ornamenti è fucalizza nantu à fà più minimalista, ma cù stile.
Hà creatu vestiti è vestiti per u mondu di u travagliu, induve qualchissia puderia avè in u so armariu per a vita suciale. Ha optato per un prêt-à-porter minimalista, senza trascurare l'eleganza e mette in risaltu a sensualità di una donna. Hà creatu forme per mette in risaltu l'anatomia sexy di una donna, ma hà ancu creatu disinni largu è fluenti.
moda masculina era ancu fattu trà e so mani, creendu disinni suede è pantaloni fluenti. In e donne, i vestiti di cammisa è i caftani spiccavanu, sempre eleganti è fluenti.
l donne famose Quelli chì sò nantu à a so lista anu purtatu assai di i so mudelli, in certi celebrazioni o vestiti di strada casuale. À mezu à elli ci sò Jackie Kennedy, Liza MInnelli, Lauren Bacall, Elizabeth Taylor o Silvana Mangano.
@halstonmx
E vostre visite à Studio 54
Studio 54 hè unu di i posti più famosi in New York. Numarosi famosi, ricchi è boemi sò venuti à ballà a musica disco di quelli anni è compie a notte cù stravaganze è droghe.
E notti eranu chjosi di glamour, eranu longu, culuriti è cù spettaculi strani. E muse chì l'accumpagnavanu prestu prestu famose è si chjamavanu Halsonettes. Halston hà ancu fattu una grande festa per Bianca Jagger in u 1977.
A so ambizione hà fattu a so vita piglià u so peghju
Parechje lunghe notti, addiczioni è eccessi anu fattu a so vita à piglià a so vita. A so vita era piena di putere è fama, hà generatu milioni di dollari, ma i so ambizioni esorbitanti ùn l'hà micca fattu una longa vita.
I so eccessi ùn anu micca lasciatu a so cuncentrazione cuntinuà in a listessa sintonia. Hà pruvatu à cuntinuà à cresce, ma hà avutu à vende a marca è licenze in u 1973 à Norton Simon, Inc.
Cuntinuò cum'è designer, gode di u so empowerment è glamour. In u 1978 trasfirìu a so tenda à a Torre Olimpica, à u pianu 21. Pudendu gode di un locu fantasticu è rinfurzà dinò a so creatività.
cuntinuò godendu partiti eccessivi è splurging in lussu inutili, accumpagnatu da un caratteru irascible chì prestu u fece andà versu una fine tragica.
In u 1983 hè accadutu qualcosa chì ùn era micca aspittatu, postu chì partnered with a low-cost chain, JCPenney. Vuliu esse più in cuntattu cù u publicu generale, ma i so avanzati cuminciaru à sfondà è andà in u rossu.
In u 1984 hè statu licenziatu da a so propria cumpagnia è In u 1988, a so malatia hè stata cunnisciuta. In questi tempi, l'HIV era una malatia chì affliggiò sta generazione è avia da esse cacciatu da a so professione. Hà passatu i so ultimi ghjorni cù a so famiglia in California, induve infine hè mortu u 26 di marzu di u 1990. Più di 30 anni sò passati è hè sempre unu di i diseggiani più impurtanti di a storia.
Sianu the first to comment