Zaslon na sjedalima aviona

ekran aviona

Vjerujemo prije svega da su tehnologije već dio našeg života izravno i da bi bez njih danas sve bilo puno složenije, ali također kažemo da smo okruženi gadgetima, makilama i tehnološkim proizvodima koji nas ostavljaju po strani. radeći one svakodnevne stvari koje smo radili u prošlosti, ali dobro, ostavljajući ovo po strani, ako ste ljubitelj putovanja i volite letjeti, koji bolji način od pronalaska sebe sada ekrani na sjedalima aviona.

Dakle, recite vam da ako ste već bili umorni od gledanja istog filma koji je više puta prikazivan kad ste putovali autobusom ili vlakom, sada vam u avionima pomažu da se isključite, opustite i osjećate kao kod kuće zahvaljujući nekim kreativnim i moderni ekrani koji su ugrađeni u sjedala, tako da sami možete odabrati film ili muziku koju želite slušati ili gledati.

Na isti način, takođe treba napomenuti da je ovaj tip aviona jedan od najboljih kada se radi o dugim putovanjima, u kojima više od 5 sati leta, jer se na taj način možete zabaviti ovim elegantnim ekranima, koji su predstavljeni u zavisnosti od linije leta, u različitim veličinama i svi su taktilni. Neki od ovih ekrana imaju 27 inča, što je dovoljno velika da možete savršeno vidjeti bilo koji film.

ekran-ravan

S druge strane, spomenite da mnoge druge aviokompanije već ugrađuju ovaj zaslon u svoja sjedala, ali u manjoj veličini, oko devet centimetara, gdje možete bez problema poslati e-poštu ili čak poruke iz aviona, jer tehnologija u letovima poduzima ogromne korake.

Takođe, trebali biste znati da ovi ekrani imaju osnovni meni i vrlo su jednostavni za upotrebu, jer su predstavljeni na različitim jezicima i jesu lako se kretatiZbog toga nećete imati problema s odabirom filma ili muzičkog kanala koji želite slušati, provodeći cijelo putovanje kao da ste kod kuće.

Izvor - otmjeni predmeti

Budite prvi koji komentarišete